מטרת העבודה: הפחתת תחושת בדידות ושימור ערך עצמי בקרב זקנים
שיטות: כחלק מההאקתון לגיל השלישי במרכז האקדמי רופין, עבד צוות רב תחומי שכלל סטודנטים למדעי החברה והקהילה, מנהל עסקים והנדסה, וכן אנשי מקצוע.
ממצאים: הצוות פיתח את אפליקציית מפגשים נושאיים, המציעה לזקנים לשחק יחד משחקי חשיבה ותחרות, ומזמינה היכרות תוך כדי המשחק, בחוויה נטולת מתח תחת מסגרת משחקית משותפת.
מסקנות: משחק אינטראקטיבי יכול "לשבור את הקרח" ולייצר היכרות ואף חברות. הנגשת המידע באופן מקוון יכולה להבטיח מציאת שותפי עניין לפעילות חברתית.